• Hírek
  • Magamról
  • Torig túra
      • Back
      • Torig túra 2025
      • Torig túra 2024
      • Torig túra 2023
      • Torig túra 2022
      • Torig túra 2021
      • Torig túra 2020
      • Torig túra 2019
      • Torig túra 2018
      • Torig túra 2017
      • Torig túra 2016
      • Torig túra 2015
      • Torig túra 2014
      • Torig túra 2013
      • Torig túra 2012
      • Torig túra 2011
      • Torig túra 2010
      • Torig túra 2009
      • Egyéb túrák
          • Back
          • Sigabi futam 2011
          • Szeged 2013
  • Motoros dolgok
      • Back
      • BMW
          • Back
          • BMW K1200R kuplung kosár rugók
          • BMW K1200R alapjárati léptetőmotor
          • BMW K1200R vezérműlánc feszítő
      • Ducati
          • Back
          • Ducati karburátor szinkronizálás
          • Fék-kuplung légtelenítés
          • Gyertya használat és hőérték
          • Monster 900 kerékcsapágyak
          • Monster 900 kuplung kinyomócsapágy
          • Monster 900 vezérműszíj csere
          • Tanácsok Ducati vásárláshoz
          • Téli vezetés
          • Tomszójer Ducatit szeretne
      • Túra házirend
      • Motorjaim
          • Back
          • KTM 1290 Super Adventure S (2024)
          • BMW K1200R (2007)
          • Ducati Monster 900 Dark
          • Jawa 350 Twin Sport
          • Karpaty V50
  • Linuxos dolgok
      • Back
      • CentOS - RHEL
          • Back
          • CentOS8 átalakítása CentOS 8 Stream verzióra
          • Podman konténer kezelés CentOS8/RHEL8 alatt
          • Graylog szerver telepítése
          • RPM telepítő fájl létrehozása
          • SSL tanúsítvány ingyen
          • EPEL Repó telepítése
          • SSH szerver port módosítás CentOS 7 alatt
      • Linuxos vegyes
          • Back
          • GeoIP szűrés Iptables tűzfalon
          • IPv6 kapcsolatok tiltása
          • Linuxos gép mentése és klónozása LVM Snapshot használatával
          • Dinamikus DNS DDClient programmal
          • RAID építése utólag
          • SSH trükkök
      • Linuxos apróságok
          • Back
          • Egér használata konzolon
          • Grub2 RAID1 probléma
          • Külső IP cím lekérdezése parancssorból
          • Amavis spam levelek automatikus törlése
          • Régi Linux kernelek eltávolítása
      • Szakdolgozat Dunaújvárosi Főiskola 2012
      • Lottó tippek
  • Elérhetőségek
  1. Ön itt van:  
  2. Home
  3. Motoros dolgok
  4. Ducati

Ducati

Az alábbi Ducatival kapcsolatos cikkek tartalmát a saját 1999-es Ducati Monster 900 Dark motorommal kapcsolatos szerelési és üzemeltetési tapasztalataimból gyűjtöttem össze. Főleg azokat teszem közkinccsé, amely témákkal kapcsolatban gyakran megkeresnek kérdésekkel. Azokat a tippeket-trükköket is itt hozom nyilvánosságra, amelyeket a szerelés közben volt szerencsém elsajátítani.

Előrebocsájtom, hogy nem vagyok hivatásos Ducati szerelő. Az általam készített leírásokat csak saját felelősségedre használd!

Ducati Monster 900 vezérműszíj csere

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. október 11
Készült: 2013. október 11
Módosítás: 2014. április 28
Találatok: 30201

Ducati Monster 900 vezérműszíj csere tapasztalatok

Kicseréltem a vezérműszíjat a Ducatin, és szeretném megosztani a tapasztalataimat. Elsősorban nem a szerelés módját szeretném leírni, mert arra ott vannak a videók, hanem azt a tapasztalatot szeretném megosztani amit a különböző szíjfeszesség mérési módszerek kipróbálásával szereztem.

Bővebben: Ducati Monster 900 vezérműszíj csere

Ducati Monster 900 kerékcsapágyak

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. október 02
Készült: 2013. október 02
Módosítás: 2014. április 16
Találatok: 16790

Ducati Monster 900 Dark (1999) kerékcsapágy és lánckerék csapágy méretek

A közelmúltban tönkrement a motorom (-es évjárat) hátsó kerékcsapágya. Azt vettem észre, hogy állványon a hátsó kerék oldal irányban kottyan. Úgy döntöttem, hogy kicserélem az összes kerékcsapágyat. Elsőt, hátsót, kompletten. A feladat egyszerűnek tűnt. Bemegyek a boltba, bemondom a típust és kezembe nyomják a csapágyat, hétvégén meg beszerelem az új alkatrészeket.

Bővebben: Ducati Monster 900 kerékcsapágyak

Ducati Monster 900 kuplung kinyomócsapágy

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. október 02
Készült: 2013. október 02
Módosítás: 2014. január 11
Találatok: 16511

Ducati Monster 900 Dark (1999) kuplung kinyomócsapágy

A közelmúltban cseréltem a kinyomócsapágyat. Sima egyszerű kutyaközönséges csapágyról van szó, ami SKF boltban egyszerűen olcsón beszerezhető.

Bővebben: Ducati Monster 900 kuplung kinyomócsapágy

Ducati M900 carburetor synchronization

Részletek
Írta: Miha Martinuc
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. október 01
Készült: 2013. október 01
Módosítás: 2020. április 23
Találatok: 26601

DUCATI MONSTER 900 CARBURETOR SYNCHRONIZATION HOME

The following video connected you to clear many questions which many of us have asked about how to do a home carburetor synchronization. Unfortunately, the video quality is not the best so I'll try our best to describe the process.

Youtube Video

Bővebben: Ducati M900 carburetor synchronization

Tomszójer Ducatit szeretne

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. szeptember 29
Készült: 2013. szeptember 29
Módosítás: 2014. január 12
Találatok: 16846

Miért van szükségünk motorra? Mert egyszerűen kell! Szükségünk van a mennydörgésre!

Az alábbi abszurd történet egy átmulatott szilveszteri delíriumból ébredve fogalmazódott meg bennem. A történet szereplőinek bárminemű hasonlósága élő valós személyekhez egyáltalán nem a véletlen műve.

Bővebben: Tomszójer Ducatit szeretne

Tanácsok Ducati vásárláshoz

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. szeptember 29
Készült: 2013. szeptember 29
Módosítás: 2014. január 12
Találatok: 37897

Motor vásárlási tanácsok főleg Ducatihoz

Az alábbi leírás azoknak próbál segíteni, akik Ducati vásárláson törik a fejüket. Persze a vásárláskor megnézendő dolgok többsége univerzálisan más típusnál is hasznos lehet.

Bővebben: Tanácsok Ducati vásárláshoz

Téli vezetés

Részletek
Írta: Torig
Kategória: Ducati
Megjelent: 2013. szeptember 29
Készült: 2013. október 05
Módosítás: 2013. október 05
Találatok: 18274

Vezetési tanácsok hideg időre

Mindenek előtt legyünk óvatosak! Mindenkinek azt tanácsolom, hogy amennyiben lehetséges, ne induljon el 0 fok alatt a Ducatival. Nem erre találták ki. Régen a 350-es Jáwával simán mentem hóban is. Még szánkókat is kötöttünk mögé szép sorjában. Egy Ducatival viszont szinte biztosan perec lenne a vége.

Ez a leírás azoknak próbál segíteni, akiknek mégis muszáj elindulniuk hideg időben. Erősen tanácsolom, hogy ha le van fagyva az út, akkor ne indulj el a Dukival. A nyomatéka miatt veszélyesnek tartom a jeges úton való használatát.

Bővebben: Téli vezetés

  1. Fék-kuplung légtelenítés
  2. Gyertya használat és hőérték
  3. Ducati karburátor szinkronizálás házilag

1. oldal / 2

  • 1
  • 2

A kategória cikkei

  • Ducati Monster 900 vezérműszíj csere
  • Téli vezetés
  • Ducati Monster 900 kerékcsapágyak
  • Ducati Monster 900 kuplung kinyomócsapágy
  • Ducati M900 carburetor synchronization
  • Tomszójer Ducatit szeretne
  • Tanácsok Ducati vásárláshoz
  • Fék-kuplung légtelenítés
  • Gyertya használat és hőérték
  • Ducati karburátor szinkronizálás házilag

Legújabb cikkek

  • Torig túra 2025
  • KTM 1290 Super Adventure S (2024)
  • Torig túra 2024
  • Torig túra 2023
  • Torig túra 2022

Legolvasottabb

  • Régi Linux kernelek eltávolítása
  • Elindult az új oldal
  • Túra házirend
  • Fék-kuplung légtelenítés
  • Gyertya használat és hőérték

Visszaszámláló

Hivatkozások

  • Nevetek.com
  • Száguldás SE
Torig túra FB csoport
Back to top